Beidzot esmu mājās :)) Kā man te patīk :) Skan mūzika, ieslēgta galda lampa....Patīk, ka deg mazā lampa, ne griestu apgaismojums. Rada mājīguma sajūtu...

Šodien bija viena liela skriešana gan darbā, gan savās darīšanās...Mums darbā ar printeri ķibeles...nevar visas vizītkartes izdrukāt. Jāgaida rezerves daļas...bet vismaz labi, ka ir jauki un izpalīdzīgi...konkurenti? Vai labāk skan - kolēģi no citas firmas..Nu jau man nav vairs jāstādas priekšā, kas es esmu. Jau uzreiz pazīst un ar smaidu un humora devu uzņem. Kaut gan esmu tur tikai trešo reizi :)) Šodien man pat izrādīja telpas, kas nav paredzētas klientiem un dabūju pastrādāt pie datora. Pakoriģēt savu failiņu :)))
Prieks, ka izdodas labi sastrādāties.

Mjā...un vakar darbs beidzās ar to, ka klients mūsu firmu tā saslavēja. Stāstīšot saviem draugiem utt., lai nāk pie mums. Tik liels prieks, ka tā :) Un tik patīkami ausīm klausīties, ka esam kādu iepriecinājuši...

Hei! Rīt brīvdieniņas!! Jāatrod pasta nodaļa...savējā :D Un, un..ceru, ka rīt būs Vija jāapciemo...

Komentāri

Populāras ziņas