Vakar pirms miega saēdos ķiršus, konservētus tikai. Bet tomēr gardi... un...un...un melno tēju. Kā parasti, karstu un saldu, bet ne pārāk saldu...Secināju, ka derētu katru vakaru pirms miega iedzert tēju. Tad miedziņš vairāk pietuvojas un paliek saldās. Jo esmu sasildījusies.
Mjā...un bija laba ideja beidzot uzvilkt garās pidžammbikses..šonakt nebija auksts..pamodos un secināju, ka man ir tiiik silti.Un tik labi.
Biju uz 6 no rīta modinātāju uzlikusi. Lai ātrāk varu no būra Pikas izlaist paskriet rīta cēlienu. Samiegojusies aizeju uz virtuvi, attaisu būri. Un automātiski gatavojos noglāstīt galviņu. Mana roka atdūrās pret truša zobiem...auuuuu!!!!Rīta miedziņā biju aizmirsusi, ka šobrīd viņa ir ļoti slikta noskaņojumā un palikusi kodelīga...nu nekas, nopūtos un līdu atpakaļ gultiņā....

Vai dzīvnieki drīskt cietsirdīgi izturēties pret cilvēkiem? :D Jo viņa pret mani tagad attiecas kā pret ienaidnieku....varu ucināties apkārt, mīlot, pielabināties ar kārumiem...tas tikai uz mirkli...dusmīga uz visiem...bet es esmu vienīgā, pār kuru ikdienā var izgāst. Jā, ciemiņi arī tagad ir izjutuši Pikas dusmiņas..Bijusī saimniece teica, ka tas esot normāli. Puišu laiks iestājies, tad viņa kļūstot neciešama. Pēc tam atkal būšot mīļa....pietrūkst tas mīļais zaķītis un nepatīk tie zobi, kuri tā tik vien vēlas koooost... Bet...viņa vienlaga ir mans mīļums....
Un tad vēl Stjū...kas vakar nevēlējās būrī iet :) Mans mazais žurcis.

Komentāri

Populāras ziņas