Otra mana mīlestība ir pret...dzīvniekiem :) Neizsakāmi mīlu viņus VISUS!!!! Nespēju savu dzīvi iedomāties bez pūkainām radībiņām, par kurām rūpēties :) Visu manu mūžu apkārt bijušas govis, vistas, suņi un kaķi. Vienu brīdi pat brīnišķīga baložu meitene...uz pāris gadiem :)

Tad bija periods, kad nebija, jo nebija pašai iespējas paņemt sev mīluli. Nekas!!! Lutināju sava drauga kaķi, kad aizbraucu ciemos. Un laukos palikušos...
Tad, diemžēl, uz 6 mēnešiem tikai, manā dzīvē ienāca ļoti mazs dzīvnieciņš, džungārijas kāmītis Džunga. Diemžēl, atklājās nejauks audzējs, pat operācija nelīdzēja....Paralēli viņai nācās iedot mājas trušu meitenei Pikai, kura mani komandē, kā nu māk.  :) Un joprojām priecē manu sirdi!!!

Vasarā saņēmos un paņēmu jaunu grauzēju - žurku puiku Stjū!!! Un esmu sajūsmā. Ar viņu nekad nav garlaicīgi....
Nu un pirms divām nedēļām uzradās divi kaķu bērniņi. Maziņi, no ielas nākuši..gribēju vienu. Atveda divus, lai izvēlos, kuru...sapratu, ka viens bez otra neizturēs, tik cieši bija kopā. Piedāvāju otram dot pagaidu mājas...ak...bet es nespētu ne no viena jau šķirties...jau esmu pieņēmusi, ka tie ir MANI kaķi :)
Skumji, bet nedēļas vidū sajutu, ka abiem ir temperatūra. Vai, vai, vai...augsta, diemžēl. Bija jau vakars...nākošā dienā abus nogādāju gādīgās dakteres rokās. Mazos pielika pie sistēmas, saspricēja, sadeva vitamīnus...visu, ko vajag. Pirms tam biju uz pārbaudi aizvedusi, veseli minči...baciļi jau nebrīdina, kad parādīsies.... Tagad man abiem jādod antibiotikas sprices veidā...ļoti to nepatīk darīt. Tomēr priecē, ka viņi acīmredzami atlabst. Kļūst dzīvespriecīgi minči....

Meitenītei bija galīgi traki. Tikai gulēja, ne ēda, ne kustējās..Temperatūra gandrīz vai 42.....Puika tika galā vieglāk, bet arī atteicās no ēdiena...Toties pirms mirkļa ar abiem izspēlējos...lēnām, lēnām viņi sāk man uzticēties un vairs nemukt....

Un tagad mans ieraksts, ko vakar publicēju draugiem.lv:
Tikko biju virtuvē. Skatos, kur mans Stjū palicis. Pirmā vieta, kur pārbaudu, izlietnes skapīti. Un ieraugu....čupu ar makaroniem. Ups!!! Aizmirsu no pannas izņemt ārā un nolikt nost. Žurcis parūpējies patīrīt pannu. Tur vairs ne smaka no makaroniem. Pats sēž tieši blakus plītij un skatās uz mani, saldi nožāvājoties. Kā nu ne..pēc tik smaga darba. UZlekt uz gāzes plīts, paķert makaronu, lekt nost un skriet uz skapīša. Un tā vairākas reizes:D :D :D 

Tad vēl paspēlējos ar mazajiem kaķēniem. Iesēju auklā papīru un vilku pa zemi...sākumā pienāca runcītis...tiklīdz pienāk pie papīra, strauji pavelku.Kā sākumā viņš salēcās. Bija ko pārsmieties:D Bet mukt neaizmūk. Interesē, kas tas, kas kustās. Un tad jau abi iesaistījās. Spēlējās, ķēra, skrēja un leca :) (tiger)
Prieks bija skatīties...

Komentāri

Populāras ziņas