Pasūdzamies

Saprotu, ka mēs esam ļoti dažādi...mēs visi...katrs ir citādāks. Bet tiešām nesaprotu vienu lietu..

Ir cilvēki, kam pasaule sāk grūt pie katras mazākās izmaiņas sīkuma. Strādājot savā darbā, ir ko salīdzināt. Vienam būs nedēļas traģēdija, ja precei kaut kas nedaudz mainīsies. Viņ;s stāvēs, kliegs, teiks, ka neder utt. Cits pat pie lielām izmaiņām pasmaidīs un pateiks - paldies, man ļoti patīk. 

Kā šodien man teica - es nesatraucos par sīkumiem. Tas nav to vērts. Nebendēju sevi un apkārtējos. Doma aptuveni tāda bija. 

Man zināmi cilvēki, kas mājās skries pakaļ mazākajam puteklītim un brēks, ka mājās bardaks, kaut gan viss spīd un laistās. Līdz ar to liekas, ka man dzīvoklī valda netīrība un nekārtība..toties cits man ir teicis - tu esi tik kārtīga. Man tā nesanāk būt.

Reiz arī viens cilvēks sāka protestēt, ka vienam vārdam vajadzēja lielo burtu, nevis mazo...nu, man likās, ka mazo, bet arī lielajam nekādas vainas. Cilvēki mīļie, pasaulē un arī jūsu dzīvē notiek daudz lielākas rūpes. Kāpēc satraukties par sīkumiem. Esat elastīgāki...

Jā, arī man ir grūti pieņemt pārmaiņas, tas nav viegli.... bet par niansēm nav jēgas uztraukties..

Piem., mani neuztrauc, ka matu šķipsna atirusi no copes. Tas ir tāds nieks. Ikdienas gaitās redzu svarīgākas lietas, par ko uztraukties. Neesmu ideāla un nemaz nevēlos tāda būt.

Laikam jau tāpēc man patīk, piem., Depo, Dirty deal Cafe un tādas vietas. Jo tur nav nolaizītais stils, ka mazākais netīrums ir posts un gals. Tur ir nodrupušas sienas, kāds pat atstājis savu autogrāfu...tur nav eiro remonts... jā...tas pats ir Latvijas Mākslas Akadēmijā...citi saka - drūma ēka. Mani tur kaut kas velk. Aura, šarms. Nevienā no šīm vietām nevalada nekārtība. Viss tiek satīrīts un sakopts. Pat grūti pateikt...es tur jūtos es pati - brīva. Ieejot bankā ( ne visās), liekas. ka, ja jaciņai neliels traips dienas gaitās uzkritis, tad t;a  ir dzīves traģēdija, no kā jākaunas un jāslēpj...tur tas ir sīkums. Kaut gan, par tādu nieku es nekad nesatraucos :D 

Esmu apmierināta, ka necenšos būt perfekta, ideāla. Ka esmu es pati, nevis tēloju, kas neesmu. Un nesatraucos par to, ka kaut kas nav gluži sanācis, kā bija domāts....ja protams, tā tiešām nav traģēdija... :)
Jauku Jums vakaru ;)



Komentāri

Populāras ziņas