Atkal patversmē

Šodien atkal biju dzīvnieku patversmē. Pirmais darbs, ko darīju - kopā ar vēl vienu meiteni mazgājām kucēnus. Tas bija jautrs piedzīvojums, it īpaši, ņemot vērā to, ka kucēni mierīgi nespēj būt. :)
Tad sanāca patīrīt arī grīdu, jo kucēni telpā bija atstājuši mazas, brūnas čupiņas.
Prieks par to, ka viens sunītis šodien aizgāja mājās :)
Nākošais darbiņš bija izvest suni pastaigā. Šoreiz man tika Džeks. No dzd.lv lapas var izlasīt lūk ko:
Sveiki, mani sauc Džeks. Dīvains ir mans stāsts, bet nu pastāstīšu, ko atceros. Klaiņoju es Zasulauka apkaimē bez kakla siksniņas. Cik atceros, man kādreiz bija saimnieks, bet nezinu, kur viņš pazuda un kāpēc man noņēma kakla siksniņu. Te pēkšņi, kā no zila gaisa, drīzāk no zila autobusa, uzradās kāda meitene. Sāka viņa runāties ar mani un saukt sev līdzi. Tā nu es savā naivumā tipināju līdzi, domāju, varbūt viņai ir kas ēdams. Un tā mani ielika patversmes būrī. Sākumā man jau ļoti nepatika, negribēju neko ēst, nebiju es pieradis pie šādas barības. Bet pagāja dienas un iepatikās man šeit atrasties, ēdiens arī sāka likties neslikts. Vispār jau es esmu baigi foršs puika, vismaz tā esmu dzirdējis no savām patversmes saimniecēm. Ļoti klausīgs, protu komandu "sēdi" un "dod ķepu", ļoti labi eju pie pavadiņas. Ne katrs patversmes suns var tā lepoties, tāpēc domāju, ka pārējās komandas man iemācīties būs tīrais nieks. Kad palaiž mani brīvsolī, neeju nekur tālu un vienmēr atnāku atpakaļ mājās, bail, ka tikai atkal nepazaudējos. Nezinu, ko lai saku par citiem suņiem... Nu, neinteresē man viņi, cenšos ar visiem uzturēt neitrālas attiecības, tāpēc bieži vien bariņā sēžu viens pats atstumts. Man vairāk interesē cilvēks, tāpēc ļoti ceru, ka nenāksies šeit dzīvot ilgi. Ceru, ka atradīsies man mīlošs saimnieks ar māju un dārzu, kur varēšu spēlēties, bet arī dzīvi dzīvoklī nesmādēšu, galvenais, lai kopīgi pavadām daudz laika spēlējoties un trenējoties. Video:http://www.youtube.com/watch?v=ImTtEQq1AxU


Vecums - 5 gadi.


 Suns bija mierīgs pastaigā, nerāvās. Godīgi gāja blakus :)

Džeks

Džeks

Džeks
Šodien sanāca pastaigā vest divus suņus. Nākošais, ko izvedu, bija Darvins. Viņš gan diezgan man rāvās, skrēja uz priekšu. Bet noturēt varēju. 

Darvins

Darvins
Ap 3 gadu vecs sunītis. 
Abi bija īsti jaukumi :)

Darvins un es pievienojāmies Maijai, kura veda pastaigāties savu suni un haskiju Ali :) Ar prieku uzņēmu ziņas, ka Ali drīz arī dosies mājās :)

Suņi izvesti pastaigā, vēl laiks līdz patversmes slēgšanai ir. Nu ko. Izlaidām pa koridoru paskrieties kucēnus, lai varētu iztīrīt telpu, kurā viņi uzturās. Tīrījām un  mazgājām.
Man par lielu prieku šoreiz vetārstei bija laiks parādīt kaķīšus. Visi tik skaisti un jauki :)
Gaidu nākošo apmeklējuma laiku :)

Komentāri

Populāras ziņas