Domu lidojums

Joprojām sapņoju par savu mazo Eifelīti kabatā :))))) Love


Tumblr Photography, Photography Graphics, Photography


Esmu iemīlējusies Parīzē, nemaz neredzot to :)



Tumblr Photography, Photography Graphics, Photography


Šorīt mani minči atkal gulēja man blakus. Vakar abi bija sastrīdējušies. Pamodos, neviens kaķis nav manāms, pilnīgs klusums, kas nav raksturīgi viņiem. Pieceļos. Atrodu Kimu koridorā sapīkušu sēžam. Paņemu samīļot. Viņas skatiens nodod, kur atrodas Foksijs.Arī viņš ir sapīcis. Tā visu rītu abi staigāja un viens otru uzmanīgi vēroja. Burtiski jutu spriedzi gaisā.  Varu iedomāties kašķa iemeslu, bet tas lai paliek starp mani un kaķēniem :))


Joprojām sapņoju savu sapni par tetovējumu. Zinu, kad pienāks laiks, man tāds būs.....






Love Quotes from DollieLove.com



Jā, un mājās gaidu savu lielo mīlestībiņu. Laiks tik nepiedodami lēni velkas, ka nevaru to izturēt. Bet kas par priekiem būs atgriešanās dienā :*

Komentāri

Populāras ziņas