Patversme "Dzīvnieku draugs"

Šodien man bija piedzīvojumiem bagāta diena. Pirmkārt jau aizgāju uz referendumu, lai nodotu savu balsi. 
Otrkārt, devos uz dzīvnieku patversmi pieteikties kā brīvprātīgā. Mani laipni sagaidīja, parunāja, ko esmu gatava darīt utt. Kamēr runāju ar patversmes direktori, telpā tika ienesti divi mazi kucēni. Āāā, tik mīļi un burvīgi. Man uzreiz klāt mīļoties un plēsties. :))))) Pēc kāda laika vēl divus pievienoja. Viņi bija sapulcināti uz fotosesiju. 
Tikmēr jau visas lietas bija izrunātas, izteicu vēlmi jau tulīt doties palīgos. Izspēlējos ar mazajiem, viņi rāpās man klēpī, mīļojās, skrēja un ārdījās. Bijām trīs meitenes telpā. 
Pēc tam nesām mazos uz būriem. Pa ceļam sastapu vel divus suņus - maza auguma sunīti, tādu tramīgu un uzmanīgu, kā arī vācu aitas suņu meiteni. 
Kad kucēni bija novietoti drošībā, man uzticēja izvest pastaigā jau iepriekš sastapto vācu aitu sunīti.Jāatzīstas, sajūtas bija dīvainas. Es to suni nepazinu, nezināju, ko sagaidīt utt. Bet nekas, droši gājām uz ielas. Varēju nedaudz apkārtni iepazīt, jo tajā rajonā neesmu bijusi. Meiteni sauc Fērdžija, 9 gadus veca. Atļaušos pārējo informāciju nokopēt un bildi aizņemties no patversmes mājas lapas http://www.dzd.lv

Sveiks! Mani sauc Fērdžija. Patversmē ``Dzīvnieku draugs`` es nokļuvu no patversmes ``Līči`. Dzīvē man gājis raibi, pat visu nav vērts atcerēties un stāstīt. Esmu pieredzes bagāta 8 gadus veca dāma ar pašcieņu un savu raksturu. Esmu personība, bet ļoti labi pielāgojos apstākļiem. Kā jau dāmai gados, patīk lēnas pastaigas, zvilnēšana uz kāda mīksta tepiķīša un našķošanās ar gardumiem. Savus jaunības gadus pavadīju sargājot, rejot, skrienot, tagad pienācis brīdis atpūsties, kā saka divkājainie: ``Laiks doties pensijā``. Tāpēc ļoti ceru, ka nebūs man jāpavada savus pensijas gadus būrī, atnāks kāds, kas sniegs man cienīgas vecumdienas. Optimisms tomēr ir mana stiprā puse. Gribās tikai pateikt visiem, ka suns ir tavs draugs uz mūžu, lai cik gadu, mēnešu vai dienu tam būtu atvēlēts.

Mana šodienas pastaigu biedrene.


Mēs abas lieliski sapratāmies. Viņai pa prieku pat skrējām. Pastaiga ilga aptuveni stundu. Biju  nogurusi, bet apmierināta. Jutu, ka viņa mēģina mani pierunāt atgriezties patversmē. Paklausīju :) Kā izrādās, bija tieši ēšanas laiks. 
Pēc tam ieraudzīju 2 pastaigu laukumus, kuros jau plosījās suņi.Vienā laukumā atradās iepriekš iepazītā sieviete, otrā vēl neviens. Piegāju klāt, suns tā aicina spēlēties. Bumbiņa zobos un vilina mani. Kā lai atturas, pievienojos. Kamēr mēs abi ķērām un svaidījām bumbas, tikmēr otrs suns skrēja pakaļ un visu laiku rēja :D
Nezinu, cik ilgi plēsāmies, bet skatos, tiek vesti vēl suņi. Galu galā attapos ar 7 suņiem vienā iežogojumā. Kāds skrien, kāds rej, kāds man pieskrien klāt un iedod buču :D Arī mana Fērdžija tika ielaista. Viņa uzreiz mani atpazina, pēc izturēšanās redzēju :) 
Tur bija fantastisks haskija šķirnes suns Ali un dievīgā Fiona. Arī te bildes aizņemos no mājas lapas. 
Fiona

Fiona

Suņu meitenei ir neparasta acu krāsa - gaiša, kā jau redzams bildē. ļoti mīļa un jauka gadu veca meitene. 
Haskijs Ali arī ir jauks un rotaļīgs. Neko sīkāk nevaru pastāstīt, jo vēl neesmu viņus iepazinusi. 
Spēlēšanās ar viņiem visiem un pastaiga deva man slapjas kājas un slapjus cimdus, rokas nosalušas, pati nogurusi :D Bonusā mani pacienāja ar karstu tēju. Iepazinos ar jauku vetārsti.Solīja man kaķīšus parādīt, bet, diemžēl, nesanāca. Ceru, ka nākošreiz izdosies. 
Pārnākot mājās abi mani minči apostīja zābakus. Sveša smaka, kā nekā. Tagad sēžu gultā, atgūstu enerģiju, lai varu darboties pa māju. Kima un Foksijs guļ man blakus. Stjū izdevās izspiest no manis maizes gabaliņu, Piku sacienāju ar burkāniem. 
ļoti laba un izdevusies diena..... :)))) 

Komentāri

Populāras ziņas