Otrdienas pozitīvas lietas :)

1. Rīta pamošanās, jūtot, ka viens no kaķiem ir piespiedies man klāt, bet otrs guļ uz kakla. Abi labsajūtā murrā :) Brīnišķīgs dienas sākums.

2. Izejot ārā sapratu - beidzot, beidzot - ir sācies pavasaris :) Tik jauks un silts lauks. Pienācis mirklis, kad varu lēnām tuntuļoties ārā no drēbju kārtām. 




dollielove.com - myspace vintage icon sets



3. Mirklis, kad pabeidzu vakariņu gatavošanu un secināju, ka esmu tikusi pie trim ēdieniem - pelmeņiem ar gardo majonēzi un mammas marinētajiem gurķīšiem. Pie skābeņzupas, ko sen nebiju ēdusi un saldajā uzpūtenis. Mmm...pēc tam sekoja divas tēju krūzes.  Gardi. It īpaši, kad , pārnākot no darba, saprotu, ka ļoti gribas ēst. Apsēžos pie tv, iekārtojos ērtāk dīvānā un baudu gardo maltīti. :)


Jā, un es joprojām sapņoju par savu mazo Eifelīti, kas man greznotu mājas plauktiņu :)))) Lūūūūdzu, kāds atvediet man :) Nu, gan jau kāds brauks uz Parīzi :)))))


4. Beidzot atradu mirkli, lai savu plauktiņu apzaļumotu. Labi, zaļumi vēl jāgaida, bet sēkliņas jau ir iestādītas. Kāpēc ne uz palodzes savus stādījumus nenoliku? Atbilde vienkārša - kaķi un žurka dievina tādus podiņus, kur atrodas zeme. :) Tā ka nācās atkal meklēt aukstākos plauktus.... 
Tagad gaidu, kad izaugs Lieldienu zāle, sīpolociņi un pat viens ķiplociņš. Viņš jau asniņus bija izdzinis :)

5. Katras dienas laimīte ir mirklis, kad man piezvana mīļotais vīrietis. Par spīti lielajam attālumam, kas mūs šķir, mēs sazvanāmies KATRU dienu. Izrunājam jaunumus, piedzīvojumus. Mīlu :*


5. Otrdienas vienmēr iepriecina ar manu seriālu. Diemzēl tagad sezona beidzās un kādu laiku būs no tā klusums. bet gaidu nākošo, 8. sezonu seriālam Dr. Hauss. Vakardienas sērija bija interesanta. 





Šo video skatoties, smējos. :D Viņš ir ģeniāls.  :D :D :D :D

8. Ļoti liels prieks bija mirklī, kad birojā ienāca sen neredzēts cilvēks. Cilvēks, ar ko studiju laikos dalīju kopīgu istabu :) :) :) Sen, sen, sen neredzēta. Paldies, Jolanta, par šo apciemojumu :)


7. Protams!!! Miedziņš!!!! Tas vienmēr mani iepriecina. Jo tas nozīmē - atpūtīšos un uzņemšu spēkus jaunai dienai :)









Komentāri

Populāras ziņas