Paldies! :*

Vēlējos pateikt paldies savām brīnišķīgajām draudzenēm Agitai un Evitai :* Jūs abas manis dēļ esat tik daudz darījušas. Godīgi sakot, man paliek kauns, jūtos kā sliktā draudzene. Es visu novērtēju un esmu laimīga, ka esat man abas. Vienmēr tieku atbalstīta, uzmundrināta, kad tas nepieciešams.

Paldies, Evitai par to, ka vienmēr sagādā man kādu pārsteigumu, ar ko varu pucēties. Mans skapis vēl nekad nav tik strauji pildījies. :D Paldies par to, ka uzņem mani ciemā un vienmēr pagatavo fantastiskas vakariņas.Vienmēr izdomas bagāti...Mmm, un tā grenadīnu tēja bija tiešām fantastiska, vēl tagad manas garsu kārpiņas to jūt :D

Paldies Aguci par palīdzēšanu kaut vai pagājušo mēnesi, kad ar finansēm bija tā kā bija. Par ātro noreaģēšanu uz dzīvokļiem :D Man nekas nebija jādara, visu manā vietā sarunāji...mašīnu, aizvešanu, pat palīdzēji izkravāties. Un tā dēļ kāju samocīji :( 
Tik enerģiski iesaistījies dzīvokļa meklēšana un visā pārējā. Atmiņā palikuši picas un suši mirkļi, kad pie Tevis šos gardumus gatavojam. Un vienmēr Tavi vecāki man aizliedz iziet no Tavām mājām ar tukšu vēderu :D Atceros - paēdīsi un tad vari iet :D 
Vienmēr mani priecē ar iespēju tikt uz Cirka izrādēm, sasmelties pozitīvas sajūtas..... 

Tā es varētu turpināt vēl ilgi un plaši. Paldies Jums abām, ka esat man :*

Komentāri

Populāras ziņas