Decembra mēnesis

Zinu jau zinu, ka kādu mēnesi esmu noslinkojusi. Ja to tā var saukt :D Neko neesmu te rakstījusi.
Ziemassvētku laiks man bija ļoti saspringts. Radās izdevība pastrādāt "Stenders" veikalā kā rūķim. Jā, mani tā sauca, pat vārda zīmītē tas bija rakstīts :D Pieprasījums uz kosmētiku šajā dāvināšanas laikā bija ļoti liels un smaidīgās Stendera meitenes vienas netika galā. Tad nu palīgā nācām mēs - rūķi. Pat ar pieaicinātajiem papildspēkiem knapi visu apdarījām. Viss decembris man gandrīz pagāja tādā režīmā:
No rīta piecēlos, paēdu, gāju uz darbu. Ap 23:30 pārnācu mājās, ātri paēdu, nomazgājos un gāju gulēt. Un tā reizēm 3 - 4 dienas no kārtas. 1 diena pa vidu brīva. Protams, to pavadīju, nedaudz sakārtojot māju un pārsvarā visu dienu guļot gultā :D nebija spēka nekam citam.
Bonusā Ziemassvētkos vēl saslimu.
Tomēr, atceroties šo mēnesi, gribas smaidīt. Lai gan bija traki daudz darbu mums visām, šis bija skaists laiks :) Mācējām saglabāt pozitīvismu ar visu pārgurumu. Ejot garām viena otrai, uzsmaidījām. Atelpas brīdī runājām. Viena otru mācējām lutināt. Ik pa laikam kāda no mums atnesa ko garšīgu, ja bija nepieciešams, palaida ātrāk mājās. Jo es nebiju vienīgā, kurai pielipa gripa. Arī mani stundu ātrāk palaida. Biju visu dienu nomocījusies, sāpēja visas maliņas un temperatūra ap 38, galva reiba. Faktiski pa veikalu vilkos un visu darīju palēlināti. Meitenes pateica, lai eju mājās un ārstējos. Ka lielāks labums no manis, kad esmu vesela. Taisnība :) Nākamā diena, par laimi, man  bija brīva. Izārstēties nesanāca, bet labāk jutos.
Visi šie sīkumi salasās kopā, pozitīvie mirkļi. Ir prieks noskatīties, ka cilvēki, par spīti sagurumam un pat gripas apciemojumiem spēj atrast spēku smaidam un labam vārdam. Tas stiprina :)

Tā nu mans Ziemassvētku laiks pagāja :) Visi pārējie darbi tika nolikti malā. Diemžēl, arī patversmes apciemojums. Bet es biju ar viņiem savās domās un zinu, ka drīz taps jauns raksts par to, kā gāja pie maniem mīļajiem sunīšiem :) :) :) :)

Jā, tomēr man izdevās iegūt dažas jaukas atmiņas arī ārpus laika. No dažiem piedāvājumiem gan es atteicos. Piedodiet, ka tā. Bet man nebija spēka. Labāk brīvo dienu pavadīju, krājot enerģiju, lai var turpināt raundu :D
Tomēr, atmiņā paliks ludziņa ar Luīzes un Lāsmas piedalīšanos. Atmiņā paliks tas, kā man sagādāja pārsteigumu un atbrauca pretī uz darbu un pēc tam vēl paciemojās. Atmiņā paliks Jaunā gada sagaidīšana. Pirmo reizi Jauno gadu pavadīju gandrīz mājās. Blakus mājā. Nekur, nekur negribējās braukt. Pat uz centru neaizbraucu. Jo, nu, vēl biju slima un negribējās lieki ārā iet.

Paldies par skaisto decembri :)


Komentāri

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas