Meklēju darbu un klientus

Sveiki!

Šobrīd esmu jauna darba meklējumos. Pamatlieta, kas mani interesē, protams, ir manas profesijas darbs - datordizainere :) Der arī maketētājas amats.
Ir divu gadu pieredze datorgrafiķa - maketētāja darbā. Gatavoju maketus zīmogiem, vizītkartēm, plakātiem, bukletiem, kartiņām. Strādāju ar digitāldrukas printeri un lāzergravētāju. Apkalpoju klientus. Ir neliels ieskats ploterdarbos. Pati dažas reizes esmu ar aparātu darbojusies, bet zinu, ka nekas sarežģīts tur nav :) Taisīju maketus priekš plotera, knibināju ārā lieko plēvi, pārliku uz pārnesamās plēves, līmēju. Kaut gan līmēšana man nepatīk, atzīstos godīgi :D

Ir atbilstoša augstākā izglītība.

Tāpat mani interesē gabaldarbi :)

Vēl paralēli lūkojos citos virzienos, kas saistīti ar kaut ko radošu. Tāpat man ir interese auklītes jomā.

Tā ka, ja zini, kam vajag akurāts, godīgs un apzinīgs darbinieks - te viena tāda ir :))))))
Droši gaidu vēstules uz jakubovska@inbox.lv

Manus darbiņus var aplūkot šeit: http://iludizains.blogspot.com/

Komentāri

Populāras ziņas