Patversmes apciemojums janvāra vidū

Lora :)

Lora :)

Lora :)

Lora :)
Aizvakar beidzot atkal biju patversmē "Dzīvnieku draugs". :) Jutu lielu prieku, atgriežoties tur. Pirmā, kas mani sagaidīja, bija Naida, kura tiešām priecājās mani redzēt. Sadeva lielas suņu bučas. Vēl pa gaiteni skraidīja Lora un daži kucēni citi kucēni.
Lora tika atrasta mežā pavisam maziņa pie savas mirušās māminņas mirstīgajām atliekām. Labi cilvēki kucēnu paņēma mājās, izaudzināja un pēc tam nogādāja patversmē. Lora pagaidām ir apmulsusi un bailīgam, taču ļoti vēlas uzticēties cilvēkiem. Izaugusi Lora būs vidēja vai lielai auguma suns. 
Patreiz meitenei ir seši mēnesīši :) Jā, viņa tiešām ir bailīga. Uz mani arī skatās ar neticības pilnām actiņām. Mēs tiekamies tikai otro reizi, līdz ar to nav sanācis pierast un izprast, vai es esmu laba vai nē. Gan jau, ar laiku izdosies. :)))

Pārējie kucēni gan no sajūsmas lēkāja man apkārt, rāpās klēpī un mīļojās. Viens kucēns iekoda degunā :D :D :D

Visi kucēni tika fotogrāfēti. Jāsaka, grūts uzdevums, jo viņi joņo kā tādi mazi enerģijas kamoliņi. Ne mirkli mierā nestāv. Maija palīdzēja, centās uz mirkli likt viņiem koncentrēties. Ņemšanās bija liela un jautra :)

Dažas bildes apstrādāju, vēlāk būs vēl.


Lora :)




Un atceries, arī Tu vari iesaistīties patversmes dzīvē :) Suņi būs pateicīgi :)

Komentāri

Populāras ziņas