Reiz rudenī...

Nu jau pavasaris klāt. Bloga vēsturē var lasīt stāstus par maniem treniņiem ar suņiem patversmē "Dzīvnieku draugs" . Cītīgi liku savas bildes, paralēli skrienot ar suņiem pamanījos bildēt. Liels bija mans pārsteigums, ka uzzināju, ka Ziemassvētkos man pienācās dāvaniņa no superīgās kinoloģes Jūlijas :) Bildītes un atmiņas par šo laiku.
Jā, uz brīvprātīgo Ziemassvētkiem es netiku. Sanāca, ka mans decembris bija ļoti ražīgs un faktiski darbā vien dzīvoju. Pat sarkanajos datumos un tajā dienā, kad Ziemassvētkus svinēja patversmē.
Man ļoti patīk bildes, tik superīgas. Nevarēju ilgi izvēlēties, kuras likt apskatei, kuras atstāt aizkadrā. Jo bildes tiešām ir ļoti, ļoti daudz :)

Bet dažas, tiešām dažas atlasīju, Un vēlos padalīties ar JUMS :) Tad nu baudiet :)









































Komentāri

Populāras ziņas