2013.-2014. gada mija

Straujiem soļiem tuvojas Jaunais gads. Pēc 24 stundām mēs visi sāksim gaidīt 2014. gadu.
Iepriekšējais gads bija Melnās čūskas gads. Saka, ka nākamais ir Koka zirga gads. Gads, kad mūsu lats pāriet uz eiro.
2013. gads bija ļoti raibs manā personīgajā dzīvē. Tuvākie cilvēki zina, ka man bija viens pārbaudījums pēc otra. Faktiski sākot jau no janvāra. Notika daudz labu lietu. Ieguvu jaunas zināšanas un pieredzi. Bet ļoti bieži šie pārbaudījumi kļuva par smagu...Tomēr viss ir izturēts, par ko esmu lepna un priecīga :)
Uz jauno gadu skatos ar cerībām, ka tas būs mierīgāks un harmoniskāks :)
Tomēr, es varu būt priecīga, ka šogad man bijušas tik daudz grūtību. Tās visas kaut ko māca. Ja jau es esmu izturējusi, tad esmu kļuvusi stiprāka. Un tas mani tiešām iepriecina :)
Šogad esmu ieguvusi jaunas un tiešām lieliskas paziņas. Esmu iepazinusies ar tik lieliskiem cilvēkiem, kuri man vēl ilgi, ja ne visu mūžu, paliks atmiņā. :)))) Esmu ieguvusi jaunu pieredzi profesionālā jomā un daudz ko citu.

Ar interesi gaidu, ko man nesīs jaunais gads :)

Kaimiņi arī jau gaida gadu mijas tuvošanos. Blakus dzīvoklī dzied un svin :)


Paldies Jums visiem, visiem, kas bija kopā ar mani :) Paldies par visu labo un jauko :* Tiekamies 2014. gadā :)))))



Komentāri

Populāras ziņas