Piedzīvotais Candera patversmē

Savu stāstu sākšu ar pagājušo nedēļu. Svētdien es piecēlos pat ātrāk nekā darba dienās, uz darbu ejot. Bija paredzēts Spices Dinozoo arēnā pulcēšanās brīvprātīgajiem, kas darbojas ar suņiem. Runātu par izdarīto, par to, kas vēl jāpaveic...Autobusa saraksti iekrita tā, ka man bija jāierodas pustundu ātrāk. Otrs variants - ar nokavēšanos. Ierados ātrāk, visi veikali ciet, riņķoju pa Spices teritoriju. Biju priecīga, kad atvērās veikali, jo tiku uz arēnu. Iegāju un secināju, ka kaut kas nav kārtībā. Neviena nav... mani pārņēma nelāga priekšnojauta. Paskatījos datumus un secināju, ka esmu sajaukusi dienas, jo pasākums norisinājās dienu iepriekš. Padusmojos uz sevi un gāju uz patversmi.
Labi, varu mierināt sevi ar domu, ka sestdien biju ciemos pie cilvēka, kas mani sen nebija redzējis un kurš ļoti priecājās par manu apciemojumu :)

Palīdzēju salikt suņiem būros dzērienus, ieklāt sedziņas, lai mīkstāka gulēšana, mazgāju grīdas un izvedu pastaigāties Džāras :) Meitene par pastaigu ļoti priecājās, mēs spēlējāmies, skrējām un visu pētījām :)
Ejam ar Džāriņu pastaigā

Šo un nākamo bildi man laipni atļāva izmantot, ja rodas tāda nepieciešamība :))


Džāriņa rēķinās ar to, ka viņa pastaigās neiet viena, bet gan kopā ar cilvēku. Pavada netiek rauta, ja nepieciešams, meitene pagaida. Viņa ir dzīvespriecīga un sirsnīga :) 

Visus notikumus no malas novēroja Maijas kolēģe Krona :) 
Arī šodien neaizmirsu savus mazos draugus. Pirmā meitene, ar kuru devos garā pastaigā, bija Skaja. Maija teica, ka Skaja vakar bijusi saskumusi, jo bija jāsēž voljērā, tāpēc šodien centos meiteni iepriecināt un mēs kārtīgi izstaigājāmies. Lai gan mēs gājām vienu ceļu, man ir aizdomas, ka Skaja to pieveica divreiz garākā veidā, jo viņa man pa priekšu taisīja zigzagus, izmēģināja katru peļķi, apošņāja katru koku, krūmu un visus aizdomīgos priekšmetus, kas trāpījās ceļā. Suns burtiski staroja, kad atgriezās patversmē :))))))

Šodien bija daudz peļķes. Pastaiga tuvojas beigām un Skaja jūtas laimīga :)


Arī aizlienēta bilde :) Nu vai tad Skaja nav viens laimīgs suns? 

Skaja 
Par Skaju sīkāk var lasīt te:
http://www.dzd.lv/new/?w=animals&animal=1&id=849dad12a2acf6ca719b1d

Darba dienas noslēgumā jāpievēršas arī kucēniem Fantai, Opālai un Džerijam. Sākumā viņi tika paēdināti, trauciņi ātri bija tukši. Pēc tam atļāvām izskrieties pa āru. Tavu sajūsmu un prieku, viss jāizpēta, katrā skaņā jāieklausās :) 


Atkal pavadītas jaukas dienas superīgu suņu klātbūtnē. Ļoti ceru, ka pēc iespējas ātrāk visi suņu tiks savās īstajās mājās, viņi to ir pelnījuši :)






Komentāri

Populāras ziņas