Saulaina maija diena Candera patversmē

Kas var būt vēl patīkamāk par siltu un saulainu dienu? Ja nu vienīgi tas, ka blakus atrodas četrkājains draugs. Un tādu šodien man bija daudz :) Jo atkal atrados Candera patversmē. Kā patversmes mājas lapā var izlasīt: SAKARĀ AR REORGANIZĀCIJU PATVERSME "DZĪVNIEKU DRAUGS" UZ LAIKU DZĪVNIEKUS NEUZŅEM!http://www.dzd.lv/jaunumi/noslegusies-dzivnieku-drauga-reorganizacija.html
Tomēr ir grūti uzreiz atstāt pilnīgi tukšu patversmi. Tāpēc, lai gan skaitā stipri mazāk, bet tomēr tur vēl mitinās daži suņi un kaķi, kuri priecājas par jebkuru apciemojumu. :)
Vispirms iepazinos ar lielu un ļoti mīļu runci. Ja man pašai jau nebūtu trīs kaķi (kuri šobrīd skrien pa dzīvokli un ir sajūta, ka man ir stipri vairāk dzīvnieku :D Kima skrien, Flēra gultā apķērusi maisiņu un to spārda), tad es labprāt paņemtu to skaistuli. Nopriecājos, kad uzzināju, ka viņš jau ir aizrunāts.
Nākamie bija veseli 7 kaķi-pareizāk sakot, kaķu bēbīši. Kad iegāju telpā, tur bija divas kaķēnu čupiņas. Pieskāros vienai, no tās sākās kustība. Viens mincītis pagrieza punci, sāka staipīties un žāvāties. Pamazām arī pārējie sāka mosties. Un tad viņi saprata, ka ir izsalkuši, jo metās virsū ēdienam. Ir tik smieklīgi redzēt mazo kaķēnu neveiklību.  Bez maz vai ar visām četrām ķepiņām ielikās bļodā. ;D


Kad puncīši bija pilni, pienāca laiks rotaļām. Arī es no tām nevarēju izvairīties. Ik pa laikam kāds pienāca klāt un sāka ar mani cīnīties, mēģināja pakožlāt pirkstus vai arī saķert ar ķepiņām. Uz glāstiem reaģēja murrājot :) Aug nākamā brašā, skaistā minču paaudze :)

Apsveicinājos arī ar visiem četriem suņiem - Montiju, Pongo, Loru un Bimu.

Bims

Lora

Montijs

Pongo

Par viņiem sīkāk var uzzināt: http://www.dzd.lv/mekle-majas/suni/ un http://www.dzd.lv/mekle-majas/suni/
vai arī aizbraukt ciemos un ieraugot dzīvē. Bildēs nevar parādīt suņu labestību un brīnišķīgos raksturus. :) 

Ar Loru izgāju stundu garā pastaigā. Viņa mani sagaidīja voljērā, enerģijas pilna. Tur mēs nedaudz pacīkstējāmies ar koku un iepazināmies. Tad jau varējām doties pastaigā. Es uzreiz meitenē iemīlējos. Viņas enerģija un sirsnība mani pilnībā apbūra. Brīnos, kāpēc uzreiz jau nākamajā dienā neuzradās cilvēks, kas šo sunīti paņēma līdzi. 
Šādi Lora mani sagaidīja :) Prieka pilna par iespēju izstaigāties.

Viss ir jāizlūko un jāizpēta.

Atpakaļ atgriezās laimīga un apmierināta :) 


Komentāri

Populāras ziņas