Kādu zāli ēd kaķi

Man mājās ir trīs kaķi, kuri dzīvo istabā. Pāris reizes nopirku zooveikalā esošās zāles sēkliņas un tās izaudzēju. Mani minči par tām īpaši lielu interesi neizrādīja. Flēra beigās kastīti ar zāli sāka izmantot gulēšanai :D 
Staigājot ieraudzīju zāli, ko parasti laukos ēd suņi un kaķi. Salasīju to un aiznesu mājās. Foksijs, ieraugot, kas man ir rokās, pieskrēja klāt, skaļi ņaudot. Visi trīs ar sajūsmu ķērās pie ēšanas un atzina par labu no lauka saplūkto zālīti. 

Protams, pēc tam seko apēstās zāles izvemšana, kas nav patīkami, jo tas viss man ir jāsavāc. Bet kaķim tas ir nepieciešams, jo tādā veidā mūsu mīluļi atbrīvo savu kuņģi no lietām, ko nevar sagremot. Pārsvarā tie ir kaķu spalvas kamoliņi. Minči, mazgājoties ikdienā norij daudz savu apmatojumu, bet tie nepārstrādājas un izveidojas spalvu kamoliņi. 

Es nonācu pie secinājuma, ka vasaras laikā labāk salasu pati zāli, nevis tērēju naudu par to. Un kaķi manu veikumu uztver ar lielu sajūsmu, kas arī ir pats galvenais :)

http://www.catster.com/molz/cat-humor-behavior-product-endorsement-deals

Komentāri

Populāras ziņas